kendinde hemanjiom damar beni olan var mı veya bir tanıdığında. 6 ay kadar önce gittim cildiye doktoru damar beni(hemanjiom) dedi kötü huylu değil fakat alınması gerek dedi çok üstünde durmadım açıkcası. fakat 6 ayda iki katına çıkmış üst bacak bölgemde mor renkte🥹 büyüyünce birden korktum açıkcası