Trkn_09 merhaba benim kızımda da bağırsak enfeksiyonu çıktı, flagy verdiler 8 saat arayla bir ölçek denildi, günde 3 kere yani, ama bana dozu fazlaymış gibi geliyor tedirgin oldum o yüzden, kızım 2,5 yaşında siz nasıl kullandınız bu ilacı, kaç ölçek şeklinde verdiniz ve ne kadar sürede geçti şimdiden teşekkürler