Ozge_AyazEfee Bu modeli kullanan var mı? Fiyatı diğer markalara göre oldukça uygun, yorumları okudum gayet memnun kalınmış ama burada da sormak istedim 🌺
UmutsuzPolyanna Ozge_AyazEfee süpürgeyi bilmiyorum canım ama arkadaşım wiami airfry kullandı genel olarak marka dönüşlerini iyi diye anlattı tr garantiliymiş
Nur3961 Ozge_AyazEfee canim ben 7 olanı kullanıyorum aşırı memnunum tabiki silme ayari kendi sildigimiz gibi olmuyor ben onu sadece baza altı için kullaniyorum ama süpürme özelliği mükemmel
Nur3961 Ozge_AyazEfee yani benimki parkelerin kenarliklarina bile tirmaniyor mesela çamaşır asılı ise camasirligin ayagindan atliyor Ya da sehpa ayağından atlıyor kalin halıda da bir sıkıntı yaşamadım hatta püsküllü halıda da yasamadim
Nur3961 Ozge_AyazEfee rica ederim canım inşallah sende memnun kalırsın hele ki çocuktan sonra insana ilaç gibi geliyor her gün bazen günde iki kez evi supurturum. Kendim 2 günde bir süpürüyorum
Seda1620 Aysnur neden satıyorsunuz markadan mı memnun kalmadınız yada süpürgeden bu marka almayı düşünüyorum kayınvalideme bende xiomi var özellikleri aynı duruyor