Kolik bebekte olabilir . Benim bebeğimde aksam o saatlerde ağlardı hep anlamazdım . Sonra ağlaması artınca Bigün mosmor oldu acile götürdük orda yüzleştik kolik olduğu gerçeğiyle 😢Allah yardımcın olsun benim suan 4 ay 17 günlük gaz sorunu 3ayda bitti . Gaz bitince uyku problemi başladı öyle şimdi de atak haftasındayız bakalım😔