Merhaba anneler 6 ay 15 günlük ikizlerim var 3 buçuk ay atağında malesef emmeyi bırakmışlardı 1 ay zorladım evin içinde gezerek, zıplayarak,karanlıkta, gece uyku da her şeyi denedim ama asla kabul etmediler 3 ay sonra dün mememe doğru yaklaşıyorlar sürekli dikkatimi çekti sütüm de fazlasıyla var zaten mememi verdiğim de felaket şekilde emmeye başladılar. Çevremde bazıları sütünün kalitesi gitti emzirme gibi saçma şeyler söylediler. Bazıları da sütümü sağıp vermeye devam etmemi söylediler. Düşüncelerinize ihtiyacım var, teşekkürler.