Mamacool Hilal-95 herkes cocuk doktoruna git o yönlendirir dedi bende devlet hastanesine gittigim icin ordan aldım randevu bugun ordanda cocuk cerrahisi olarak aldım o bakar mı acaba??
Hilal-95 Mamacool ben direk ortapedi aldım cnam bebekle değil normal doktordu oradan aldığım kağıdı kendı doktorumuza götürmüştüm
efelinamoms zeynakiz 2 aylıkken devlete gidecekseniz cocuk doktoruna gidip radyoloji bolumune istek atiyorlar ordanda yer var ise hemen yok ise randevu olusturuyorlar