zeynes merhaba benim oglumda almıyordu ağlaya ağlaya bi hal olmuştum. Bıraktım işe gittim yarım gün 30 cc süt içmiş döke saça kaşıkla sonra kaşığa alıştı 60 cc içiriyodu annem. Geçen haftada biberon almaya başlamış çok şükür içiyor şimdi. 6 aylık olacak 13 güne ek gıdaya da geçeriz yavaş yavaş. Darısı başınıza inşallah atlatırsınız sizde