Eloo005 Karyola alıcam lütfen kullananlar yazsın standart ölçü 90190 nasıl iyimi yeri geliyor bebeğimle uyuyoruz. Yoksa 100200 mü olmalı
Gzdzeynep Eloo005 yerin varsa 100×200 daha iyi ama 90×190 da çocukla uyunuyor. biz arada kızımın yanında uyuyakalıyoruz.
Melagle Eloo005 bence yeterli bemde yaptırıcam odayı yatak kaplasın istemiyorum yeri gelecek orda oynayacak yuvarlancak alan kalsın istiyorum, 90/190 normal baza ölçüsü zaten bir bazaya bebeğinizle rahat sığarsınız öyle düşünün
Eminerd Eminerd uyuyana kadar yanında uzanırız diye düşünüyoruz bizde yanında yatılır ölçülerde bence zaten 100 cm le arasında 10 cm bi genişlik var oda büyükse 100 cm alın ☺️
oglumubeklerken Eloo005 bizde şu aralar oğluma oda yaptırma planındayız baktıklarımız hep 90 190 ve tek kişilik yatak kadar bence oğlumla yatabilirim o yatakta onun için bu ölçüleri tercih edicem
Denizanasi92 Eloo005 bizim 90 190 ama oğlum aşırı döner uyurken sığıyoruz yatıyoruz ama ben rahatsız oluyorum çarpıyor bana sürekli uyanıyor
Mumsy Denizanasi92 merhaba, oğlunuz kenarlardan sarkıyor mu? Benim bebeğimi tek bırakamıyorum uyurken😕
2103mnl Eloo005 90*190 tavsiye ederim çarşaf vs bulmak daha kolay oluyor özel ölçülerde zor olur beraber yatmaya gelince ben kızımla gayet rahat yatıyorum
Merlinlin Eloo005 ben 120 200 yaptırdım aşşırı memnunum gene olsa gene öyle yapardım. Geniş geniş yatıyor oğlum 22 aylık şu an ve 9 aylıktan beri kullanıyoruz evet yeri geliyor yanında uyuyakalıyorum rahat ediyoruz. Aferin bana 😎
mamanveutdormir Merlinlin odasının durumundan dolayı 120200 almadım çok daraltır oyun yeri kalmaz diye bazen pişmanlığını yaşıyorum 😪 iyi yapmışsınız 120200 almakla
mamanveutdormir Eloo005 90190 olan yatakta kızımla yanyana yatamıyoruz zaten çok deli sürekli dönerek uyuyan bir bebek sığmıyoruz. eğer alanınız imkanınız varsa ve sizde zaman zaman onunla uyumak istiyorsanız en iyisi 120200 büyük ve gayet geniş yeterli.
Elifinci17 Eloo005 benimki 1metreye 2 metre. Aşırı ama aşırı pişmanım. Gereksiz büyük. Çok yer kaplıyor. Şimdi olsa çocuk boyu yaptırırdım
Glrmila Denizanasi92 kapi kismi benimde acik sizin gibi bende oraya koyuyordum minder saldalye dayiyirdum ama sadece 1 gece nasil oldu ise sandalyeyi koymamışim kizim kendini asagi atti oradan cok sukur oyle yüksek degil ama korkusu yetti suan o acik yere bir parca yaptirdim onu kullanacagim