Ipegim bir okul öncesi öğretmeni olarak velilerime bana hediye almamalarını yazdım. Küçük yaş gruplarında kıyaslama çok oluyor. Sen bardak aldın, ben çiçek aldım üzülüyorlar. Illaki bir şey alacaksanız ben olsam sınıfa katkı sağlayacak bir şey isterdim. Bir kutu oyuncak, deney kiti vb. Tabiki gönderdiğiniz hediyede okulun etkisinide göze almak gerekir 😊