Merhaba arkadaşlar 2 ay 22 günlük bebeğim var Bebelac Gold bebek sütü veriyorum ama kafamı karıştıran bir konu var mama yaptığım suyu iyice kaynatmazsam ne olur ve sıcak suyla arıtma suyu karıştırıp mama yaparsam bir sıkıntı olur mu yani suyu illa 10 dk kaynatıp ılıtıp öyle mi mama yapmalıyım öyleyse her öğünü nasıl ayarlayacağım yardımcı olursanız sevinirim kafamda milyon tane soru var şimdiden teşekkürler 💙