aatabeyyy İlk başlarda Humana kullanıyorduk sonra Hipp’e geçmiştim ama fiyat olarak zorlamaya başladı Humanaya geri dönmek istiyorum kullanan memnun olan anneler var mı?
Caglarege03 aatabeyyy yeni gördüm canım ben humana kullanıyorum çok memnunum gaz yapmıyor kabızda olmuyor bebeğim çok güzel sindiriyor mamayı severek içiyor
Caglarege03 aatabeyyy kilo alımıda çok güzel bebegimin 2700 doğdu ona rağmen aylık 1 kilo kesin aliyor. Doyurucu özelliğide çok iyi humananin
aatabeyyy Caglarege03 Tamam çok teşekkür ederim benim bebeğim az yiyor 7 aylık ama 80 cc içiyor hala o yüzden sordum.
Caglarege03 aatabeyyy 80 cc mi doyuyor mu canım, sadece mama mi içiyor. Bende 150 cc yapıyorum 180 cc de yapsam içiyor ama karnı çok şişiyor o yüzden az yapıyorum. 6 buçuk aylık bebeğim
aatabeyyy Caglarege03 MaşAllah Rabbim iştahını kesmesin benim ki de ilk başlarda öyleydi ama 3 aydan sonra yemelerimiz azaldı kilo alımımız azaldı.Bakalım yarın 7 aylık kontrolüne götürücem
ilknur0403 aatabeyyy benim çocuğum da öyle ya az içip sık besleniyor ama reflu var bezimkinin kaynağı o..
Caglarege03 aatabeyyy ah ah o 3 aylık atak dönemi hepimizin bebişini vurmuş sanırım. İnşallah güzel geçer yarın kontrolünüz 🌸