Zeyzey67 Kızlar normalde pilavı hep tavuk suyla yapıyorum ama evde kemik çoktu hem çorba yaparım hem suyunu pilavı kullanırım diye düşündüm ama hic et suyundan pilav yapmadım lezzeti nasıl olur et kokusu olur mu pilavda yapan bilen varmı
Birdunyabircennetannesi Zeyzey67 Yani ben yapıyorum açıkçası kuzu et suyuyla yapmadım hiç zaten kuzu etide yiyemem kokudan dolayı. Normal dana etinin suyuyla yapıyorum açıkçası çok güzel oluyor sadece bir tık siyahliklar oluyor mesela etten dolayi
Poyrazin_annesii Evet cok feci et kokusu oluyor biz yıyememıstık. Ama siz sevıyorsanız yapın. Bıde pılavın rengı koyu oluyor
Zeyzey67 Poyrazin_annesii aaa yok cnm normalde hep tavuk suyuyla yapıyorum cok güzel oluyor et suyunu hic denemedim kemik fazla diye kaynatmıştm koku oluyorsa yapmayım madem cok teşekkür ederim
Zeyzey67 Birdunyabircennetannesi teşekür ederm bnmkiside dana eti yani et kokusu olmuyor mu pilavda cnm
Poyrazin_annesii Zeyzey67 Zeyzey67 et suyunu bılmıyrm bnde kemik kaynatmıştım yani kemikli et kokusu agır olmustu belkı kemikten dolayı olmştr
Birdunyabircennetannesi Zeyzey67 Yani ben küçücük bir koku alsam bir yemekten yiyemiyorum. Olsa alırdım kokuyu diye düşünüyorum