ihsanbebek Bebeğim kilo almıo son 2haftadır bir arkadaşım probiyotik damla kullandı onun çocuğu düzeldi acaba bende kullansammı önerisi olan var mı
RuzgarMommys Probiyotik damla aşırı ishal hastalık sonrası bağırsak düzenleyicidir Kilo almasıyla alakası yok Kafanıza göre alırsanı da bu sefer kabız olabilir Doktor kontrolünde sorun mutlaka
ihsanbebek RuzgarMommys yarın kontrolü var orda sorcam aşırı ishal durumu yok fakat günde 6kez kaka yapıyor
ihsanbebek RuzgarMommys 2aylık sanırım meme reddi yaşıyoruz mamayı 60cc bir kere veriyorum verdiğim gibi 10dakkaya çıkıo alttan