Merhaba05 bir aylik bebekten bahsediyorsunuz.. bu yasadiklarinizin hepsi cok normal ben iki cocugumuda ilk 3-4 ay kucagimda uyuttum cok gazlari vardi, bizim bile gazimiz olunca yerimizde duramiyoruz agridan.. bebislere yazzik demekki kucagina ihtiyaci var… sonra gazlari düzelince zaten bebiste rahatliyor uykularida dis dönemleri, hastalik dönemleri haric düzeliyor..