tazeannecikk2605 merhaba benim bebeğimde erkek 5,5 aylık 40tan sonra aynısını yaşadım hala daha yaşıyorum ilk başlarda doktoruna söyledim durumu idrar kültürü ve tahlili istedi idrarın kum ve enfeksiyon çıktı acil sünnet önerdi sünnet yaptırdık biraz rahatladı ağlamaları durdu ama son 3 haftadır yine aynı şekilde atak vs dedm ama olmadı geçmedi tekrar söyledim doktora yine idrarına bakalım dedi idrarında enfeksiyon çıktı. İdrarına kanına bi baktırın derim çünkü tam anlattığınız belirtiler ve yaşadığınız durum benimkiyle aynı hiç birşeyden mutlu olmuyor sürekli ağlıyor uyumak istemiyor yemek istemiyor. Belki sizin bebişte bu durum yoktur ama bi baktırın bi sıkıntısı var belki. Umarım düzelir bebekte rahatlar sizde..