benim geçen ay 300 geldi ütü, fırın vs çalıştırmadığım halde. akşamları da lambader eşliğinde oturuyoruz mutfakta da aynı şekilde led var tezgah üzeri onunla takılıyoruz ama ne hikmetse çok geliyor. diğer komşum benden çok elektrik harcar onun daha az geliyor. herhalde başkasının dairesi bana bağlı başka açıklaması olamaz 😂