unal4195 benim kızım 14 günlükken oldu farkedememişim götürdüm pönomoni olmuş 1 aya yakın küvezde kaldı antibiyotik tedvi gördü çıkardık iki gün evde kaldı yine aynı oldu tekrar götürdük bu kezde tedavisi tam bitmeden çıkarmışlar bronşit olmuş 15 günde öyle küvezde kaldı antibiyotik aldı iyileşti dediler çıkardı yine devam etti gittik tekrar yatış verdi bu kez yatmasına müsade etmedim evde ilaç kullandık iyileşti şükür buhar kullandık