Kızlar doğalgaz gelcek hala bekliyorum o yüzden klima kullanıyorum ama yattığımız odada yok o yüzden uzun atlet badi çorap iç don üzerine uyku tulumu giydiriyorum hiç örtünmüyor sürekli yatak içinde dönüyor zaten 9 aylık oda sıcaklığı 24 gösteriyor ama gece daha düşüyor tabi sizce çok mu giydiriyorum üşür diye üzülüyorum