Egecim oğlumun ismi de Ege😇 gece yok canım yani öncesinde de hiç gece de durmadım hep gündüzdeydim ama yaptıkları çok ayıp 😂 bu benim yasal hakkım beymiş zaten haftanın 3 günü evdeymişim lafa bak herkes evde yani aynı vardiyadakinler benim farkım ne hiççç😔