myemye_12 Kızlar bebeğimi emzirirken diğer gogsumden çok fazla süt akiyo ne yapabilirim boşuna gidiyo ne yaptıysam da durduramiyorum bir elimle tutmam lazim ama emzirirken tutamıyorum
mavigiller myemye_12 ben mochi kullanıyorum pomayi tutturmuyorum ama kendisi aksın diye çünkü diğer göğüsumu de veriyorum doysun diye öncesinde tek göğüsle doğarken mochi ile sagiyordum diğerini emzirmeye başlamadan önce pompa tutabilirsin altına ya da boş biberon sağmak istemiyorsan
mhdmraa myemye_12 mochi pompayı takardım takmadigim zamanlarda da gogus pedine akıyordu degistiriyordum
Aslanbilal Bende mochi pompa takıyordum hatta ip bile bağlayıp boynuma takıyordum ipi düşüp dökülmesin diye 6 -7 böyle sürdü dışarı çıkınca da göğüs pedi takıyordum
Bcum03 Mochi harika pompadir şiddetle öneriyorum benimde aynı şey başıma geldi emzirirken akan sütü pompa taktim. Sizde yapabilirsiniz boşuna gitmemiş olur. E bebek te mochi satıyor bazen indirim oluyor veya mochi web sitesi var bakabilirsiniz