Gece aynı konuyu tekrar sormuştum ama tekrar açayım istedim belki daha çok kişiden öneri alırım :)
Bir buçuk aylık oğlum bezine kaka yapmıyor altı açıldıktan sonra yapıyor , doğduğunda ilk bir hafta sıkıntı yoktu sonradan oluştu çişinde hiçbir sorun yok ama kakasını yapmıyor 😔 başına böyle bir şey gelen çözüme ulaşan var mı ? Tuvalet iletişimi dediler ama öyle olduğunu çok düşünmüyorum