Benim bebeğimde yüz üstü durmayı hiç sevmiyor, maksimum 2 dakika sonra ağlıyor. Ve şu an 6 buçuk aylık olmasına rağmen hala dönemiyor. Aslında biraz bebeğin isteğine bağlı bir durum sanırım bu dönmek için hiç bir çabası yok. Ama oturmaya, ayağa kalkmaya, yürümeye çok hevesli. Bu yüzden bende bir ay daha zaman tanımayı düşünüyorum yoksa dediğiniz gibi doktora sorucam.