bebekler ve çocuklar soğuktan hasta olmaz. mikrop yada terlediği zaman üzeri değişmezse olurlar. hava almak her zaman bebekler için iyidir ben iki çocuğumla çıkıyorum her gün gerçi benim ki yürüyüş olmuyor koşu oluyor ama olsun 😂 siz havaya göre giydirin bebeğinizi çıkın 😊