Son123 ben yaklaşık 2,5 senedir babyliss in seti var onu kullanıyorum. Tarak başlığı inanılmaz iyi. Saçlarım hacimli ve boyalı. Duştan sonra fönle kurutuyorum. Hafif neminide 5 dk da tarak başlığıyla hallediyorum. Hem dümdüz hem hacimli görünüyor. Düzleştirici gibi yapıştırıp söndürmüyor.Aynı zamanda fön,dalgalı ve kurutma başlığıda mevcut. Saçlarım düzleştiriciden dolayı mahvolmuştu artık eski sağlığına geri döndü.