Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 yaşına geldi işe başlama gibi bir durumum var . Doğdugundan beri anne sütü alıyor emdiği içinde cok yemek yediği söylenemez. Eğer işe başlarsam nasıl olacak mama mı vericem gün içinde evde olmadığım için veya mamayı ne kadar kaç kere vericem falan benım gıbı olan var mı. Sağsam gündüz zaten tek meme emiyo doğdugundan beri süt çıkar mı veya sağma yapabilceğim bi ortam olur mu bılmıyorum. Akıl verin bana nolur