2626 yakınımın kızı 6,5 aylıkken emeklemişti, biz 8+6 yız geri geri emekliyor 1-2 gündür var oda ama merak etmeyin hazır oldukları an yapıyorlar ileriyi de öğrenecektir kendi kendine inşallah. Ne kadar çabalasanız da istedikleri zaman yapıyorlar endişelenmeyin