OzlemAlisa Kizlar doğum yaptigim hastanede bebegimin ilk muaynesini yapan doktora gittik simdiya kadar 1 bucuk ay oldu. Ama cok memnun degilim. Varmi tavsiye ettginiz bi doktor ? Ilgili guleryuzlu uzman 🙏