Oioi tabak aldım, almasam da olurmuş
Oioi kaşık, bunu gerçekten sevdim
Oioi önlük, hiiiiç gereği yok hiç sevmedim
Giyilebilir önlük yorni marka; en sevdiğim
Wee meyve süzgeçi; alınabilir, oioi ye gerek yok.
Bunları yıkamak için ayrıca bir fırça, süngerle yıkamıyorum içinde bakteri bulunduğu için.
Dışarıda yemek zorunda kalırsa diye termos yemek kabı.