Samyeli008 uykusuzhergece_ Hamileyken aldım şu an canım robotum benim elim ayağım o olmasa evin hali perişan. Viomı v2 pro kullanıyorum maddi olarak iyiysen roboroc al ama çok para veremem fakat iyi de olsun dersen viomi gerçekten çok iyi.
Nurakin077 Canan08 evet çekim gücü çok iyi övdüğüm kadar var biz hep arkadaş çevremize de bu ürünü aldırdık bayağ memnunuz biz şarkıda gayet iyi gidiyor
Samyeli008 Canan08 O biraz evinizin büyüklüğüne bağlı canım ben çocuktan dolayı hemen tüm evi süpürtemiyorum genelde bir iki odayı seçip oraları süpürtüyorum biraz şarjda duruyor geçen zamanda sonra diğerleri falan o yüzden sıkıntı yaşamıyorum. Ama robotum harika tanıdıklarım da aynı markayı aldı onlar da çok memnun parasını sonuna kadar hak ediyor 😁👍
Ronesans @annelif Bebekcik2406 ben de roborock s6 maxv kullanıyorum yaklaşık 1 yıldır halıyı tanıyıp paspasini kaldırıyor islatmiyor halıyı. Daha önce xiomi nin bi modelini almıştım o islatiyor diye s6 aldim. İnce halıları kaldiriyorum ben de, takılıyor. Bir de paspasınin haznesindeki su asla eksilmiyor nedense paspasi ıslak takıyorum o yizde midir yoksa tipasi mi var tıkalı bilemedim.
annelif Ronesans ya suan bi tereddut ettim 2 cm atlayabilir diyor ama asamiyormu o engeli paspaslamasi cok mu kötü supurmesi nasil
Bebekcik2406 Ronesans suyun eksilmesi lazım demekki su vermiyor paspasa bence paspası bir gün kuru takıp sildirin bakalım paspas ıslanacak mı, robotun altında paspasa su veren delikler var onlar mı tıkandı acaba bir bakın
Ronesans annelif kalın halılara çok güzel çıkıyor da ince ve püsküllü halıları topluyor maalesef 😔 kaldırıp onları silkiyorum ben de,altları silinmiş oluyor. Güzel süpürgemesi de silmesi de memnunum. Paspasin haznesindeki su hiç eksilmedi ama nedense 🤔
annelif Ronesans onu bence bi sorun birine oyle olmamasi lazim bende ince hali yok zaten o yuzden sorun degil😊 bilgiler icin tesekkur ederim
Ronesans Bebekcik2406 yarın bi de kuru deneyeyim ama aldigimdan beri aynı seviye duruyor. Mesela komple evi silerken illaki kurumasi, hazneden extra su çekmesi lazım