Deletedmom_39 ay ben ilk defa duymuştum ağlaya ağlaya helak etmiştim kendimi meğer çok yüksek oranda bir çok bebekte görüşüyormuş dışarı doğru çıkmadığı sürece müdahale edilmeden geçiyormuş ki zaten bizimkinin altı ay olmadan geçmişti doktor sadece çok ağlatmamaya çalış çünkü ağlayıp bağırdıkça zorlanır ağladıkça susturmaya yatıştırmaya çalış demişti onun haricinde tavsiyede bulunmadı geçene kadar sürekli rutin muayenesine gittik her gittiğimizde durum bildirmişti onu sağlık ocağındaki doktorlarda anlıyor içine sinmezse aydan aya doktora gösterebilirsin