Kızlar bebeğim 5 aylık oldu bugun ama canı isterse ses çıkarıyo canı istemezse asla yapmıyo . Başka bebeklere bakmamak mümkün değilmiş bunu anne olunca anladım ister istemez bakıyorum bağırıyolar çığlık atıyolar vs benimki pişt desem gülüyo ama canı isterse ses çıkarıyo bu durumu çok kafama taktım var mı böyle geçiren normaldir diyen ben de yaşadım düzeldi diyen ??