glfzltt evet bir haftayı buldu ama 3 günde iltihabını yok ettim her gün sabh öğle akşam olmak üzere çorapları çıkarıp önce ayaklarını havalandırdım sonra ılık suya sirke karıştırıp ayaklarını içinde 10 15 dk beklettim bu çok iyi geliyormuş. Daha sonra batikonla temizleyip üzerine iltihap giderici krem uyguladım ama kremin adı aklımda değil şuan eczaneye sorduğunuzda direk bu kremi veriyor reçetesiz. Böyle 3 gün yaptım iltihaplı yeri hemen kurudu ve soyuldu şişliği indi doktorda ne olursa olsun sakın tırnaklarını kesme bekle uzasın dedi baya beklettim yakın zamanda kestim korka korka bir daha olmadı köşeleri küt kestim bu sefer