Aybarss-k aynı benim oğlum. Kimyon çayı yapim kendinize bebeğe çok iyi geliyor , ve bir doktor önerisiyle gaz damlasına başlayın çok yararı oluyor. Ben oğluma rezene verdim bende içtim ama size içirin diyemem size bağlı. Kundak içinde hazır kundaklar var içine koyun zamanla alışır bizde kundags çok zor alistirmistik