Oğlum 3 buçuk aylık yaklaşık 2 aydır diyet yapıyorum başlarda kaşlarına inen bi konak durumu yaşadık ayrıca ağız kenarında beyaz beyaz pul pul dökülmeler vardı popoda pişikte olunca doktor süt ürünleri ve yumurtayı kesmemi istedi 20 gün içerisinde cildinde ciddi anlamda düzelme oldu pişikte geçti sonra diyet açmada yumurtada hiç bir problem yaşamadık süt ürünlerindede sadece bir kez yeşil kaka gördüm bu kadar fakat bebeğimin genzinde bi hırıltı başladı alerji kaynaklıdır diye tekrar diyete devam ediyorum ama hala geçmedi doktorumuz ciğerlerinde bi sıkıntı yok dedi ama yaşayan varmı??