baby-mom Bir aydır çok hastalandı çok antibiyotik kullandık şimdi ishal falan yok ama ben yinede probiyotik desteği vermek istiyorum. Kullanıp memnun kalanlar probiyotik önerisi alabilir miyim?
NunuDudu baby-mom entoragermina kullandım hep.tavsiye ederim.yalniz şöyle birşey var bu ptobiyotiklerin de çeşidi var bakteri miktarı vs farklı ishalde kullanılacağı farklı.eczaneye sorun bize hem ishalde hem normal zamanda kullanmak için bunu onermislerdi.
Tomris-Hatun baby-mom kesinlikle ENTEROGERMINA KIDS VE YA KALEDION ben her ay yeni aliom bagidikliklari icin
MMommyy Berna7 klaire labs aldim aslinda ama asiri sanci yapti alismiyorda kesicem sanirim o kadar para verdim 😔
Berna7 MMommyy aaab bilmiyorum o halde ne zamandır kullandınıyorsunuz? Ve ne kadar veriyorsunuz? Ben çok çok azla başladım alalı 1.5 ay oldu hala bir ölçek kullanmadım korkuyorum. Çeyrekle başladım.
MMommyy Berna7 kac aylik bebeginiz ceyrek veriyordum antibiyotik kullandigimiz icin suan yarima cikarttim 1 ay oldu alali biraz ara veriyorum sonra yine devam ediyorum ara vere vere ilerliyoruz
Hellomoto baby-mom immun 44 verdi doktorumuz antibyotik kullanıyoruz vitamin mineraller bağışıklık güçlendirici içerir