Aykuzum Ocean biz kullandık düzelmedi. Doktor o düzeltmez takviye demişti. Ferrozic vermişti ve keci boynuzu pekmezi verin demişti. 1 ayın sonunda düzeldi ama biraz daha kullanın dedi. Iğrenç bir şurup, demir kokuyor resmen, şırınga ile zorla ağzına veriyorduk. Dişi siyahlasti biraz ama doktor mecbur dedi. Şuan yine devam etmem gerekiyor ama vermeyeceğim onun yerine başka bir damla vereceğim. Çünkü dişleri çürüyecek istemiyorum. Birde o sıkıntıyla uğraşmayalım.