ruveydaensar Kızlar iki aylıkken kola vurulan aşı yeri çok az şişmiş ve kızarmıştı bi haftadır öyleydi. Hemşire kerme olup kapanacak normal dedi. Bugün zıbınını çıkarırken farkettim epey bi lekelenmiş zıbını. Akıntı olmuş normal mi yoksa doktora mı götürmeliyim
yumurtam ruveydaensar normal annesi, ama yine de takip edin, akıntı devam ederse, kötü koku vb farkederseniz ateş olursa mutlaka doktora başvurun. Şifa olsun yavrunuza