Sizde bir insansız bir annesiniz. Evinizde rahat rahat oturuken aman aşı yaptirmayim demedinkz sonuçta, bir telaşınız vardı , taşınmak kolay iş değil heleki 6 aylık bir bebekle. Kendinizi suçlamayın . Hastalık bu Allah’tan geldi . İyileşmesi için elimizden geleni yapıp tevekkül edicez . Fatiha suresi şifa için çok iyi gelir bebise ❤️