Kizlar 5 aya gircez ve ben nasil ek gidaya basliycagimi bilmiyorum yani kabak havuc falan diyolar nasi hasliycam haslayip direkmi vericem veya kasik mamasi gibi nasi evde kendim mama yapabilirim oneri verirmisiniz 😍 hazir kasik ve kavanox mamasi kullandim hazir almak istemiyorum kendim de bilmiyorum acikcasi bi kac tarif verebilirmisiniz