Selim132402 canım sakın benim yaptığım hataya düşme. Bi cahillik geldi üstüme sanıyorum ki sütğn olması için memein sürekli taş gibi olması lazım. Ben beceremedim sütümün olmadığına inandırdı çevre ve mamaya başladım. Memeleri musluk gübi düşün. Onlar bir şişe değil süt bitmiyor bebek emdikçe süt geliyor. Ben beceremedim emzirme işini meme mama gidiyorum. Mamadan vazgeçemedim etraf sürekli aç bı çocuk dedi dedi bende en sonunda tamam aç bu çocuk sütüm yok dedim ve mamaya başladım. Bebeğin daha çok küçük sürekli emzir her istediğinde memeyi ver. Ha baktın doktor kontrolünde kilo alımı yeterli değil doktorun da mama gerekli derse öyle başlarsın. Sakın memem dolmuyo aman sütüm yok deme benden sana naçizane tavsiye