-_-hUysUzvetatlikadin 12 Kasım 18.57 de Tüm Türkiye deprem tatbikatı yapacakmış, gördüğü o olabilir mi ? Her yerde siren çalıp, TV lerce bilgilendirme ve Tüm telefonlara SMS gelecekmiş aynı anda . Ama bunu tatbikat değilde başka birsey mi var diye, farkli yerlere yönlendirme yapıyorlar. Sanırım daha evvel hiçbir yerde aynı anda böyle büyük bir tatbikat yapılmamış.