Hulya94 Merhabalar ek gıda dönemindeyiz siz bebeklerinize kaç ögün ek gıda veriyorsunuz kafam çok karışık ben mesela bir sabah öğlen 3 gibide meyveli yogurt veriyorum aksam vermiyorum sütümle besliyorum siz nasıl yapıyorsunuz
Deletedmom_21 Hulya94 6 aylik tadim ayidir ilk gun çay kasigi ikinci gun tatli kasigi ucuncu gun yemek kasigi seklinde vereceksiniz
Hulya94 @"metehaninannesi doktorumuz bize söylediği 5 ayda tadımlara başla bizde 3 günlük kuralla başladık herhangi bir alerji olmadı şükür bende ögünleri bu şekilde yapıyorum
Deletedmom_21 Hulya94 o zaman çorbalara geçebilirsiniz gunde 2 öğün verebilirsiniz siz 5 ayda tadım 6 aylikken 2 öğün verebilirsiniz azar azar seklinde