Merhaba kızlar bebeğim üç ay 22 günlük anne sütü almıyor meme reddi yaptı daha önce çok gazlı olduğu için mama olarak Aptamil conformil kullanmıştım çok şükür gazı kalmadı daha sonra düz Aptamile geçtim ondan da çok memnunum fakat çok pahalı olduğu için fazla tüketiyor bir de mamayı yetmiyor o yüzden bebelak Golda geçmeyi düşündüm bebelac Gold kullanan annelerin düşüncelerini merak ediyorum sizden memnun musunuz ilk olarak 350 gr aldım denemek için beğenirse devam edeceğim