gyns NaimeYilmaz Biz mama kullanmıyoruz ama k zamnalarda evde bulundurmuştuk.. Eşim aptamil almıştı.. Birde en büyük boy.. Birkaç kere kullandık, sonrası çöp😬..
mervefatmazehra NaimeYilmaz bende evolvia kullanıyorum aslında memnunum ama içinde palm yağı var ve bu kafamı karıştırdı ama sütüm yetmiyor maalesef 🤦
Aslancik Simdilik kullanmiyoruz ama ihtiyacimiz olursa evolvia yada hipp tercihimiz olacak anne sutune en yakin icerik ikisinde bulunuyor
Baharellezi Ceronimo35 bende sma kullanıyordum memnundum aslında ama mühendisoğlunun sayfasında hipp in en iyi mama olduğunu görünce değiştirdim şimdilik iyiyiz ,bezide prima kullanıyordum şimdi minies e geçtim 👍
Ceronimo35 Baharellezi bezi bende deniyecegim mama sma kullaniyodum golden goat deniyirum simdi o da iyi
OlgaArslan Seda0202 biz de 3 numaraya geçicez 9 aydan itibaren yazıyo ama 10. Ayda başlanmalı şuan 8ay 20 günlük 900 gr yeni dün aldım 300 gr da var daha tam 10. Ayında bitmiş olacak ve 3 alacaz ☺️
gyns [bilinmeyen] 1 ay geçmişti.. Başlangıçta bilmiyordum kullanım süresini.. O süreçte annemlerin yanına İzmire gittim.. Büyük olduğu için yanıma kavonoza almıştım.. Döndüğümde 2 aylıktı.. Bizde attık😬..
NaimeYilmaz Bende evolvia kullanıyorum cokta memnunum ama bıberonu hep gevelıyor ıcmıyor yarısını zorla kılo alımını da etkılıyor bu durum kucuk boy baska bır mama denemek ıstıyorum
Mathilda NaimeYilmaz aynen benimki de artık iştahla içmiyor evolvia’yı. Golden’ı da denedim, yine aynı iştahsızlık 😏 tadı en güzel mama hangisiyse onu denemek istiyorum ben de 😊
OzgeMustafaBulut NaimeYilmaz farmasanaldan alıyorum güvelinir ve en uygun fiyat en son 54₺ ye aldım ama bir haftadır kaka yaparken zorlanıyoruz sanırım anne sütüm tamamen bitti o yüzden gazını pıtır pıtır çıkartıyo