Sadece_nil KARSIYAKALI bizde 9 aylik olduk 6. Ayından beri elimizden tutup yürüyor, şu sıralar elimizi bırakma derdinde, kısa süreli dengede kalıyor, tek elle de yuruyebiliyor.9 aylık yürüdüğü için bebeğiniz merak ettim ekstra birsey yaptınız mı?
KARSIYAKALI Sadece_nil hayır extra hiç bir şey yapmadım sadece olabildiğince tehlikeli şeyler yapmadığı sürece engellememeye çalışıyorum mesela geçen gün parkta bebek arabasından indirdim kısa süreli yürüdü ve yere düştü yanımdaki kadın bi çığlık attı inanamazsın ben bile korktum bişey yapmayacakmısınız falan oldu dedim ki hayır kendi düştü kendi kalkacak düştüğü zaman tepki vermek yerine aferin diyerek teşvik etmeye devam ediyorum 🫶🏻
BuzluKahve nazlimom_ iki çocugum da çok erkenciydi. Kızım emeklemeden 8,5 aylık yürüdü, oğlum 6 aylık emekledi 9 aylık yürüdü.
Sadece_nil KARSIYAKALI teşekkür ederim 😊 kendi başına atacağı minik adımları görmek için çok sabırsızlanıyorum ❤️
Monimommm nazlimom_ dokuz aylık yürümeye başladı şuan 10 ay 25 günlük uzunesafe yürüyüp düştüğü yerden kalkabilyor ama henüz dışarda tek başına yürümeye alışmadi elinden tutuyorum
Sebusebu Monimommm emekledi mi peki? Benimki 10 aylık oldu sayılır. Henüz emekleme yok. Tırmanıp ayağa kalkmaya calısıyor devamlı acaba direk yürümeye mi gecicek merak ediyorm
Giraysmom20 nazlimom_ 11 aylıktı adımlamaya başladı, 1 yaş doğum gününden bir kaç gün önce tamamen yürümeye başladı
Monimommm Sebusebu önce yedi sekiz aya kadar süründü hatta babası komando dalga geçiyor komando sürunusu yapıyor diyorduk yürümeden önce normal emeklemeye başladı hemen sonra da yürüdü zaten ama bazı çocuklar emeklemeden yürüyor Muş her çocuğun gelişimi farklı olur canım