Mabell Var mı 7.ayin sonunda uyukuya geçmekte zorlanan arkadaşlar ya.1 saatlik ağlamanın sonunda uyuyabiliyor anca hiç böyle değildi kendi başına uyurdu.Gece de saat başı uyanır oldu hemde ağlayarak bu ne şimdi?Atak sen misin😏