Benimki daha 1 aylık evde uyumuyor savaş veriyorum resmen ve bazen hayiflaniyorum durmuyor beni yoruyor diye ama aşağı babaannesine ve halasına gidince birden çocuk uslu durup uyumaya başlıyor ay yalanci durumuna düşüyorum resmen abartmış oluyorum ben çocuğu alıp eve çıkarınca çocuk başlıyor ağlamaya tüm kahrını ben çekiyorum elalem de hep öyle sanıyor çocuğu