Linaya Oğlum 7 aylık oldu ve nasıl alıştı ne ara alıştı bilmiyorum memeden başka hiç bir şekilde uyumuyoooo. Başka şekilde uyutmayı denesem sanırısınız etinden et koparıyorlar öyle çok ağlıyo. Nasıl düzeltirim bu durumu 🥹🥹