Anka_2022 kızım 14,5 aylıkken başladım işe, kayınvalidem bakıyor, sabah 9, akşam 6, öğlen 1 saat yemek molasında eve geliyorum, o yüzden çok zorlanmıyoruz şükürler olsun. Küçükken çok daha zor olur bırakıp işe gitmek, Rabb im sabır ve kolaylık versin🌸