meryembrl merhaba, bunu bende merak ediyorum açıkçası. Benim kızım da çişini yapıyor ama kakayı asla bez dışında bir şeye yapmıyor. Şarkılar söyledik, kakaya bay bay diyelim dedik, korkacağı hiçbir durum da olmadı açıkçası, kaka yapma konusunda kitaplar okuduk, kaka yapmanın onu ne kadar rahatlatacağını anlattım sürekli ama maalesef, ille de beze yapacağım diyor. Postunuz üstte kalsın, önerilerden bende faydalanayım.🫶